Accountmanager Vergunningen

22 november 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.   

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl. 

Opdracht
– Je neemt deel aan de intaketafel en beoordeelt hier samen nieuwe initiatieven;
– Je neemt deel aan de omgevingstafel en geeft hier advies vanuit het vergunningen proces;
– Je stemt intern en extern af en het adviseert aan het college over de afhandeling van aanvragen;
– Je draagt bij aan de invoering van nieuwe wet- en regelgeving en zorgen voor het blijven optimaliseren van werkprocessen;
– Je adviseert en begeleidt bij uitgebreide vergunningaanvragen (bopa’s);
– Je volgt de landelijke ontwikkelingen rondom de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging op de voet en weet je deze te vertalen naar de praktijk;
– Je stemt af met de betrokkenen in het proces en luister je goed naar wat er speelt. De uitkomsten neem je mee in je beslissingen. Zo nodig adviseer je college en raad bij voorkomende vraagstukken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van Bouwkunde, Omgevingsrecht, Ruimtelijke Ordening, Planologie of Rechten;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 1’ (ABW1);
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener;
4. Aantoonbare werkervaring met Squit XO.

Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener bij een gemeente (30 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 2’ (ABW2) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met RX Mission of een soortgelijk systeem (25 punten);
8. Beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht (20 punten).

Competenties
– Je bent een proactieve collega die initiatief neemt, denkt in mogelijkheden en kansen signaleert. Je weet van aanpakken;
– Je bent toegankelijk en gericht op samenwerking. Je verbindt je gemakkelijk met anderen. Je werkt zelfstandig;
– Je schrijft de Nederlandse taal uitstekend en beschikt over goede communicatieve eigenschappen;
– In jouw werk treed je met daadkracht en besluitvaardigheid op. Het leveren van kwaliteit staat voor jou hoog in het vaandel.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 10. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 november 2024, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Select&Admin (administratiekantoor). Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 22 november 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 25 november 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.