Directiesecretaris
Job Description
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.
Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.
Werken voor Woerden en Oudewater – Gemeente Woerden.
Opdracht
Jij komt te werken binnen het team SFC, cluster Strategie & financieel beleid. Vanuit dit cluster ondersteun en adviseer je voornamelijk de directie.
- Jij zorgt voor een tijdige en juiste voorbereiding van de wekelijkse directievergaderingen.
- Je verzorgt de verslaglegging en registreert de besluitvorming van deze vergaderingen en informeert de stakeholders over te ondernemen acties.
- Je bent vraagbaak voor de organisatie met betrekking tot de aanlevering van agendapunten.
- Je legt de verbinding tussen directie en college van B&W wat betreft agendering en besluitvorming.
- Daar waar nodig en mogelijk ondersteun je de directie bij themabijeenkomsten met organisatie, college en raadswerkgroepen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als directie- bestuurssecretaris;
3. Aantoonbare werkervaring binnen de overheid;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaris (50 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (50 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Punctueel/ nauwkeurig
- Samenwerkingsgericht
- Verantwoordelijkheid nemen
- Klantgericht
(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in (schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 10. Deze (schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende partij.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg maar in ieder geval op woensdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 5 december van 13.30 – 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Gemeente Woerden heeft er voor gekozen om Select&Admin (administratiekantoor) als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Select&Admin (administratiekantoor) derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Select&Admin (administratiekantoor). De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toepartij bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toepartij bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Select&Admin (administratiekantoor) middels de facturatiemodule van Select&Admin (administratiekantoor). Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 25 november 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 26 november 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 27 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.