Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

gemeente Opsterland

Standplaats: Beetsterzwaag

Aanvang uitvoering opdracht: 01-05-2025

Einddatum opdracht: 31-12-2025

Uren per week: 32-36 uur per week

Opdracht omschrijving

Als medewerker in het publiekscentrum ben jij een schakel tussen de klant en de organisatie. Met vastberadenheid en een glimlach beweeg jij je moeiteloos tussen het verstrekken van informatie en het oplossen van vragen. Het gaat niet om oppervlakkige antwoorden, maar om écht doorvragen en de klant meteen verder helpen. Jij weet precies hoe je een goede balans vindt tussen persoonlijk contact en efficiëntie.

Er wordt van jou verwacht dat je specifieke aandachtsgebieden op je neemt, zoals bijvoorbeeld de begraafplaatsenadministratie. Jij denkt graag actief mee over verbeteringen en hoe het team en de organisatie samen kunnen groeien. In jouw functie is er altijd afwisseling, en dat maakt het voor jou juist zo interessant. 

Elke dag is anders in deze veelzijdige functie. Jij pakt aan de balie uiteenlopende taken op: van aanvragen voor rijbewijzen en paspoorten, tot het registreren van verhuizingen, geboortes en overlijdens. Aan de telefoon beantwoord je diverse vragen, van openbare orde tot belastingen. Daarbij zie je het als de uitdaging om zoveel mogelijk vragen direct zelf af te kunnen handelen. Samen met je collega’s voer je daarnaast administratieve handelingen uit, signaleer je veranderingen en verbetermogelijkheden en voer je klantgegevens in.

Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)

Start publicatie 27-03-2025
Einddatum vragen 28-03-2025
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. 03-04-2025
Sluiting publicatie 08-04-2025 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 09-04-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 14-04-2025