Aardige Gastvrouw gastheer-
Job Description
tarief: €40,- I 1e looptijd 2 maanden I uren per week: 32 uur I
DEADLINE 08 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
Directe ZZP inhuur (fee verse opdrachten 7,5%) of ZZP-detachering (15%) ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA) I Digital, ICT, IV & Data I Support I VO202520889
Aardige Gastvrouw gastheer-
Opdracht
Beheer van ontmoetingscentrum de Tuyter voor o.a. het openen en sluiten, registratie, informatievoorziening, serviceverlening, zalen ombouwen en gereed maken voor de volgende gasten/organisaties. Aan het einde van een dienst vindt er een overdracht plaats aan je collega’s met de bijzonderheden van tijdens je dienst. Achter de balie ben jij het aanspreekpunt en zul je je o.a. bezighouden met het opnemen van de telefoon, het verwelkomen van gasten en overige receptie werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je met de programma’s binnen MS Office overweg kunt en het programma Topdesk. Het gebouw is 7 dagen per week geopend, van ’s ochtends tot ’s avonds. Je hebt daarom ook wisselende diensten die in overleg worden afgesproken
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende sector (benoem dit duidelijk in het cv).
3. Een maximum uurtarief van € 40,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Administratief bureau Select en Admin;
4. De kandidaat is beschikbaar om in overleg ingeroosterd te worden op de volgende momenten: overdag, avonden en weekenden. (ma-vr 07:30 uur – 00:00 uur, zaterdag 8:30 uur – sluiting (kan na middernacht zijn) en zondag 8:00 uur – 14:00 uur;
5. Aantoonbare in bezit van een geldig EHBO en/of BHV certificaat;
6. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbaar beschikbaar per uiterlijk 1 mei 2025 op flexibele basis ook in de avonden of weekenden en kunnen wij een beroep op jou doen (benoem duidelijk in het cv je beschikbaarheid in deze periode) (40 punten);
7. Aantoonbare kennis van én werkervaring met MS Office (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Topdesk (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het online vergaderen via Teams (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.