Kundige *projectondersteuner
Job Description
tarief: €70,- I 1e looptijd 31 december 2025 I uren per week: 36 uur I
DEADLINE 04 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
Directe ZZP inhuur (fee verse opdrachten 7,5%) of ZZP-detachering (15%) ZZP-opdracht I Interne Dienstverlening I Beleid & Strategie I VO202520877
Kundige *projectondersteuner
Opdracht
De activiteiten behorende bij de functie zijn:
Taken:
Voortgangsbewaking en rapportage: monitort de voortgang van de projecten, houdt de status bij en zorgt voor een tijdige afronding van de taken.
Documentbeheer en archivering: beheert de projectdocumentatie en archiveert relevante juridische documenten.
Communicatie en vergaderingen: onderhoudt communicatie met interne en externe belanghebbenden, organiseert vergaderingen, maakt agenda’s, noteert actiepunten, en regelt indien nodig faciliteiten voor vergaderingen.
Beheer van post en mailboxen: beheert de in- en uitgaande post en zorgt voor het doorsturen van e-mails naar de juiste afdelingen.
Administratieve ondersteuning: verzorgt agendabeheer, regelt afspraken, en beantwoordt telefonische en digitale communicatie.
Competenties
Als projectondersteuner ben je een duizendpoot. Daarom is het belangrijk dat je over de juiste vaardigheden beschikt.
Stressbestendig: Er kan veel van je verwacht worden als projectondersteuner. Je bent tenslotte de rechterhand van de projectmanager. Je bent niet alleen de vraagbaak voor betrokkenen bij het project, maar ook bij projecten heb je te maken met deadlines. Je kunt dus goed onder tijdsdruk werken en je raakt niet in paniek bij tegenslagen. Door je brede takenpakket moet je snel kunnen schakelen als er onverwachte dingen gebeuren
Sociaal vaardig: Tijdens je werk krijg je te maken met veel verschillende mensen. Het is dan ook van belang dat je goed en duidelijk kunt communiceren. Je hebt natuurlijk te maken met je projectmanager en je weet wat hij of zij van je verwacht en zo niet, dan durf je ook te vragen om helderheid. Je bent een fijne collega die waar nodig weet te delegeren. Naar externe betrokken partijen ben je het visitekaartje van het bedrijf. Je bent op de hoogte van alle aspecten van het project en kunt hier professioneel over communiceren.
Ordelijk: Door de vele aspecten van een project en je verantwoordelijkheden kan het lastig zijn om het overzicht te bewaren. Door structuur aan te brengen in je documentatiesysteem en dit up-to-date te houden, weet je op ieder moment de informatie te vinden die gevraagd wordt. Ook je projectmanager en collega’s moeten in staat zijn het documentatiesysteem te raadplegen. Ordelijk werken is dus niet alleen voor jou noodzakelijk, maar voor de hele voortgang van het project.
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 8.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Overige informatie
De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Administratief bureau Select en Admin als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Administratief bureau Select en Admin derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Administratief bureau Select en Admin. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Administratief bureau Select en Admin middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Reageer op deze opdracht
Stel een vraag
Home
Opdrachten
Professionals
Zzp’ers
Leveranciers
Opdrachtgevers
Over ons
Werken bij
Diensten
Nieuws
Contact
Altijd op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Of volg ons via:
ZZP’ers
Abonneer
Leverancier
Abonneer
Opdrachtgever
Abonneer
Administratief bureau Select en Admin | Noordersingel 20-S, 3755 EZ Eemnes | +31 (0) | info@flextender.nl | KVK 66
© Copyright – Administratief bureau Select en Admin | Algemene voorwaarden en Privacy beleid
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.