Dynamische fusie projectmedewerker – specialisatie salaris

10 april 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €80,- I uren per week: 16-20 uur I

DEADLINE 11 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-opdracht

VO202520915 I 1e looptijd 8 maanden I HBO+ I categorie: Interne Dienstverlening I type: Directie & Bestuur (hoger management)

Dynamische fusie projectmedewerker – specialisatie salaris

Opdracht
De gemeenteraden van Wijdemeren en Hilversum hebben in de zomer van 2024 het principebesluit genomen tot het aangaan van een lichte samenvoeging. De samenvoeging tussen de gemeenten Wijdemeren en Hilversum zal gevolgen hebben voor de ambtenaren, het bestuur en de dienstverlening voor inwoners. Het aandachtsgebied verruimt (van ongeveer 900 naar 1100 ambtenaren) en het werkgebied op dienstverlening veranderd met de wijk -en dorpenaanpak. De bestuurlijke fusie staat gepland per 1 januari 2027. Vooraf gegaan met een ambtelijke fusie per 1 januari 2026.
Vanuit de samenvoeging worden de medewerkers van Wijdemeren toegevoegd aan de Gemeente Hilversum. Hiervoor is een sociaal plan vastgesteld door de gemeente Wijdemeren.
De gemeente Wijdemeren is op zoek naar een projectmedewerker voor het deelproject personeel en organisatie op de expertise van salarisadministratie. Het deelproject personeel en organisatie is verantwoordelijk voor het inrichten van de nieuwe organisatie en het invoegen van de medewerkers Wijdemeren bij Hilversum.
Wat is er klaar als de opdracht klaar is:
Organisatie is ingericht in het personeelsinformatiesysteem, inclusief formatie en medewerkers;
Werkprocessen en dossiers zijn correct ingericht en overgedragen naar Hilversum;
Alle medewerkers Wijdemeren die overgegaan zijn naar Hilversum ontvangen vanaf 1 januari 2026 salaris van gemeente Hilversum.
Jij bent de projectmedewerker die de processen rondom de administratie inricht, de afweging maakt welke gegevens er op welke manier en welk moment nodig zijn en zorgt dat het geregeld wordt. Je werkt samen met de HR collega’s van beide organisaties binnen de projectgroep. Jij maakt de was-wordt lijsten voor de gehele organisatie en houdt deze het hele jaar bij, in samenwerking met HR advies en Financiën. Je werkt binnen het project samen met collega’s financiën aan de financiële vertaling van de nieuwe organisatie. Je werkt en denkt proactief mee in de verschillende werkgroepen binnen het project. Je legt verantwoording af aan de projectleider P&O van Wijdemeren.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur bij een gemeente;
2. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van de processen en systemen binnen gemeenten;
3. In het bezit van een aantoonbare afgeronde PDL opleiding en VPS opleiding;
4. Aantoonbare werkervaring met salarisverwerking en functioneel beheer applicatie Centric/BCS.
Gunningscriteria (weging)
5. Aantoonbare werkervaring met de inrichting van E-HRM systemen binnen gemeenten, werk deze ervaring uit in een voorbeeld in het CV (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met een coördinerende rol binnen de salarisadministratie bij een gemeente. (Geef middels een voorbeeld aan hoe jij dit vanuit je rol hebt aangepakt) (30 punten);
7. Aantoonbaar in het bezit van een NIRPA certificaat (30 punten).

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.