Informatiemanager
Job Description
tarief: €100,- I uren per week: 32 uur I
DEADLINE 16 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP-opdracht
VO202521004 I 1e looptijd 3 maanden I WO I categorie: Interne Dienstverlening I type: Advies & Consultancy
Informatiemanager
Opdracht
De gemeente Baarn zoekt een interim Informatiemanager! Vanuit jouw expertise werk je strategisch niveau aan vraagstukken op het snijvlak van IT, informatie en organisatie. Vanuit een stevige expertise op het gebied van informatiemanagement bekijk je deze vraagstukken integraal. Je bent de verbindende factor vanuit informatiemanagement naar (de teams uit) het primair proces en werkt samen met de andere disciplines van bedrijfsvoering. Daarnaast ben je de schakel tussen onze organisatie en de regionale ICT-dienst Utrecht (RID).
Taken waar jij je in deze opdracht mee bezig houdt zijn:
Je geeft uitvoering aan het projectenportfolio voor de uitvoering van het informatiebeleid, in overleg met de relevante stakeholders;
Je adviseert de organisatie en het bestuur over de (inrichting en ontwikkeling van) de informatievoorziening;
Je neemt deel aan het I-advies overleg van de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID);
Je zit het Information Change Advisory Board (ICAB) voor, dat initiatieven op het gebied van informatievoorziening beoordeelt en de informatiearchitectuur bewaakt;
Je zet jouw kennis in bij lopende projecten op het gebied van informatiemanagement. Denk aan projecten omtrent de informatiehuishouding, de borging van MS365 binnen de organisatie en datamigratie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Informatiemanager;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met strategische advisering op het gebied van informatiemanagement;
3. Minimaal 1 jaar ervaring met strategische advisering in regionale context;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met procesmanagement op het gebied van IT en Informatiemanagement bij een gemeente (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering op het gebied van informatie managent (30 punten);
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als informatiemanager/informatieadviseur bij een gemeente (40 punten).
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan). Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.
Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Informatiemanager; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met strategische advisering op het gebied van informatiemanagement; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Aantoonbare werkervaring met procesmanagement op het gebied van IT en Informatiemanagement bij een gemeente (30 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering op het gebied van informatie managent (30 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als informatiemanager/informatieadviseur bij een gemeente (40 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..