Medewerker huisvesting

16 augustus 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

Binnen de Veiligheidsregio Utrecht bestaat de afdeling Facilitair & Inkoop. De afdeling F&I:

  • Levert facilitaire ondersteuning en advies aan alle medewerkers van de VRU;
  • Werkt in nauwe samenwerking met 26 gemeenten aan adequate huisvesting (onder andere 70 brandweerkazernes) voor de VRU;
  • Biedt dagelijks concrete dienstverlening aan collega’s en opereert binnen een politiek-bestuurlijke omgeving.

Een open en betrokken organisatie die verbonden is met de primaire opdracht van Brandweerrepressie Crisisbeheersing en Risicobeheersing. De “bedoeling” is elke dag zichtbaar in ons werk en daar zetten we ons samen voor in. Samen fixen we het. Een ontspannen sfeer, volop ruimte om te experimenteren en te leren en oprechte aandacht voor de collega’s / betrokken bij elkaars reilen en zeilen. We werken op kantoor, in een brandweerkazerne of elders.

Opdracht
Als Medewerker Huisvesting vertaal je ontwikkelingen binnen het vakgebied naar adviezen, richtlijnen, beleid(skaders) voor huisvesting; je neemt daarbij initiatief en zoekt naar draagvlak binnen de organisatie.

Als Medewerker Huisvesting ben je, samen met- en onder begeleiding van de Specialist huisvesting, verantwoordelijk voor het faciliteren van de gehele organisatie met passende huisvesting. Samen werk je elke dag aan het zo goed mogelijk bieden van een werkomgeving die passend is voor de werkzaamheden van je collega’s.

De Medewerker Huisvesting is het eerste aanspreekpunt voor de organisatie voor nieuwe en veranderende huisvestingsbehoeften. Door in gesprek te gaan, te achterhalen waar de behoefte vandaan komt, samen een uitwerking te maken (inclusief financiële onderbouwing) wordt besluitvorming voorbereidt.  Hierin kan nauw samengewerkt worden met verschillende disciplines binnen de afdeling Facilitair & Inkoop, denk hierbij aan beleidsmedewerkers, projectleiders huisvesting en een facilitaire Servicedesk (incl. buitendienstmedewerkers). Naast het werken aan huisvestingbehoeften is de Medewerker Huisvesting eerste aanspreekpunt voor de Servicedesk facilitair voor vragen waar een huisvestingselement in zit.  

Een sub element in de opdracht is het verder uitwerken en implementeren van een huisvestingsproces. In basislijn is er een proces uitgewerkt hoe een collega een huisvestingsbehoefte kan indienen en op welke wijze hier invulling aan gegeven wordt vanuit de afdeling Facilitair & Inkoop. Opdracht is om dit basisproces verder uit te werken en te implementeren in de organisatie (inclusief draagvlak creëren en communicatie).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met huisvestingsvraagstukken binnen een overheidsorganisatie;
2. Uurtarief maximaal  €85,- exclusief BTW /inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;

Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met adviseren op het gebied van huisvestingsvraagstukken (50 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met complexe huisvestingsvraagstukken binnen ( ervaring bij een 100.000+ gemeente of een overheidsorganisatie met minimaal 1000 medewerkers); (30 punten)
6.Aantoonbare kennis van  actuele wet- en regelgeving rond (overheid)huisvesting; (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Geef tevens 2 referenties aan van personen met wie je direct hebt samengewerkt aan huisvestingsopgaven.  

Competenties
Je bent doelgericht zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Je bent creatief, communicatief en enthousiast en hebt een flexibele en collegiale instelling. Je bent gericht op de verdere ontwikkeling van de dienstverlening en het team.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling offertes op minimumeisen
Select&Admin beoordeelt de offertes op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) offertes die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin beoordeelt de offertes van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin”.

De tien (10) offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de offertes van de inschrijvingen die door Select&Admin zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De inschrijvers die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie inschrijvingen worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige inschrijvingen worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende offertes voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De inschrijvingen dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde inschrijvingen op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de inschrijver die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige inschrijvingen worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Select&Admin
Select&Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende partij. 

Benodigd aantal opdrachtnemers
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in 4 werkdagen. In gezamenlijk overleg wordt bepaald wat de werkdagen zijn. 1 maal in de 2 weken is er een vaste kantoordag met het team van facilitair en Inkoop. Deze is gepland op wisselende dagen.
Hybride werken is mogelijk, voor maximaal 50% van het aantal werkdagen.

Planning
De gesprekken bij de VRU zijn gepland op maandag 26 augustus van 14.00 uur tot 16.00 uur op de Belcampostraat 10 in Utrecht. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 augustus om 17uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 19 augustus 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 20 augustus 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin is bereikbaar op email adres info@verseopdrachten.nl.

Overige informatie

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de 1e
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 21 augustus 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u Reageer 2 werkdagen vóór deze datum zodat wij je goed voor kunnen stellen.