Medior Marketing & Communicatieadviseur

22 augustus 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Welkom bij Bureau Citymarketing Zoetermeer! Wij zijn de marketingmotor van de stad. Met passie en creativiteit zetten we Zoetermeer op de kaart en zorgen we ervoor dat bewoners, bezoekers, studenten en bedrijven zich hier thuis voelen. Samen met diverse partners, binnen en buiten de gemeente, maken we van Zoetermeer een aantrekkelijke plek. Ons team bestaat uit drie enthousiaste vrouwen: 2 junior marketing communicatieadviseurs en 1 senior marketing communicatieadviseur. Samen werken we hard, maar we hebben ook veel lol en ontdekken graag de leukste plekjes van de stad.

Opdracht
Dit is de rol

Als Medior Marketing & Communicatieadviseur bij Bureau Citymarketing Zoetermeer sta jij in het hart van onze campagnes en projecten. Jij bent dé verbindende factor tussen Bureau Citymarketing en onze creatieve partners, zoals webdesigners, fotografen, videografen en marketingbureaus. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Of het nu gaat om het organiseren van pakkende buitenreclames, het uitdenken van een spetterende social mediacontentstrategie of het projectmanagement van de meest uiteenlopende campagnes. Jij houdt de touwtjes in handen.

Dit ben jij
Jij bent een creatieve denker en een doener in één. Met een aantal jaren ervaring in marketing en communicatie ben jij klaar om de volgende stap te zetten in je carrière. Je blinkt uit in het ontwikkelen van heldere communicatiestrategieën en het efficiënt managen van uiteenlopende projecten. Je hebt een analytische kant en vertaalt data en statistieken naar doeltreffende marketingplannen en gerichte campagnes. Plannen maken, coördineren en samenwerken zijn voor jou vanzelfsprekend. Jouw oog voor detail zorgt ervoor dat elke campagne een succes wordt. En, het allerbelangrijkste: je hebt een passie voor Zoetermeer en je ziet het als jouw missie om de stad te laten stralen.

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
2. Minimaal 3 jaar werkervaring als adviseur in marketing en communicatie;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met contentstrategieën, mediaplanning en projectmanagement;

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met citymarketing (20 punten);
5. Een door de kandidaat zelfgeschreven motivatie toegeschreven op de opdracht (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur marketing en communicatie bij de semi-overheid / overheid (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het adviseren op minimaal 3 verschillende projecten/ campagnes die gelijktijdig verliepen (15 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van communicatie of marketing (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
– Creatief;
– Stressbestendig;
– Teamspeler;
– Je bent een kei in communicatie, zowel mondeling als schriftelijk;
– Je weet hoe je samenwerkingen met externe partners kunt laten floreren.

Beoordelingsprocedure
Stap 1: Beoordeling CV’s op knock-outcriteria 
Select&Admin beoordeelt de CV’s op de knock-outcriteria die in de marktplaatsuitvraag worden omschreven. Kandidaten die voldoen aan de knock-outcriteria worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. 

Stap 2: Selectie CV’s 
Select&Admin beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de knockoutcriteria in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria uit de marktplaatsuitvraag. De (maximaal) tien kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde gunningscriteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek 
Pijnacker-Nootdorp beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. 
1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De (minimaal 2) kandidaten die op basis van deze criteria als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. 

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt nader getoetst in hoeverre de geselecteerde kandidaten voldoen aan de competenties uit de marktplaatsuitvraag. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort kan stap drie van de beoordeling worden herhaald. 

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar ons oordeel het beste voldoet aan het gevraagde profiel in de marktplaatsuitvraag. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De gemeente Pijnacker-Nootdorp behoudt zich het recht de opdracht niet te gunnen.

(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze opdracht is ingedeeld in (schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 10 (nieuwe structuur)

Fee Select&Admin

Select&Admin brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende partij.

Benodigd aantal professionals
1.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 5 september 2024 van 15:00 uur tot 17:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 2 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste;
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Select&Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 27 augustus 2024 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op donderdag 29 augustus 2024 op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin is bereikbaar op email adres info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 30 augustus 2024 09:00. Tot die tijd kunt u Reageer 2 werkdagen vóór deze datum zodat wij je goed voor kunnen stellen.