medewerker klantcontactcentrum
Job Description
Opdracht omschrijving
Bij geschiktheid vinden de selectiegesprekken plaats op maandagochtend 2 september. Graag hier rekening mee houden.
In verband met uitval van een aantal collega’s zoeken wij per direct een tijdelijke vervanger voor ons KCC. Deze functie is tijdelijk, maar kan eventueel verlengd worden.
Als medewerker KCC ben je onderdeel van het team dienstverlening. Een team met verschillende disciplines o.a. burgerzaken, bestuurssecretariaat & communicatie.
Jouw werkzaamheden
Jij bent als Medewerker klantcontact centrum (KCC) van de gemeente Harlingen aanspreekpunt voor burgers en bedrijven met vragen, verzoeken, klachten of problemen met betrekking tot de gemeentelijke producten en diensten. Je beantwoordt vragen over het maken van afspraken voor het aanvragen van een paspoort of over de bouw van nieuwe woningen. Je raadpleegt de kennisbank om het juiste antwoord te vinden of je roept de hulp in van collega’s. Daarnaast beman je afwisselend de ontvangstbalie in het gemeentehuis om bezoekers de weg te wijzen of om aan inwoners hun reisdocumenten te overhandigen
Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.
De werkzaamheden bestaan uit:
- Beantwoorden van telefonische vragen van inwoners, burgers en anderen;
- Vastleggen van de vragen voor analyse;
- Terugbelverzoeken maken voor je collega’s;
- Bezoekers ontvangen en de weg wijzen bij de ontvangstbalie;
- Uitreiken van reisdocumenten aan inwoners.
Dit ben jij:
Je weet hoe je moet omgaan met verschillende emoties van mensen die contact zoeken en kan je goed inleven in situaties. Tegelijkertijd weet je dit ook om te zetten naar oplossingen of uitzicht op een oplossing. Je ben proactief en niet bang om hulp te vragen. Daarnaast ben je positief ingesteld en bent een teamspeler met een gezonde dosis humor!
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 27-08-2024 |
Einddatum vragen | 28-08-2024 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 29-08-2024 |
Sluiting publicatie | 30-08-2024 15:00 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 30-08-2024 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 30-08-2024 |