Administratief medewerker gebiedsteam

31 augustus 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Opdracht omschrijving

Gemeente Harlingen is een ambitieuze gemeente die graag werkt met een tikkeltje eigenzinnigheid in zijn bol en waar de saamhorigheid voelbaar is tussen iedere afdeling. Je komt in een organisatie die druk bezig is zich verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

Administratief medewerker ben je een echte verbinder en weet je van aanpakken. Het Gebiedsteam Harlingen bestaat uit drie teams: Stad, Beleid en Jeugd. Deze functie valt onder het Stadsteam. De administratief medewerker toont lef, neemt verantwoordelijkheid en is proactief. Kenmerkend voor het werken in Harlingen is dat er met veel gedrevenheid en plezier met elkaar, ketenpartners, de inwoners en vrijwilligers wordt samengewerkt. Vanuit een gezamenlijke verantwoordelijkheid ondersteunen we elkaar op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak.

Dit ben jij

Jij bent “Een spin in het web”, “Een duizendpoot” met gevoel voor humor, initiatiefrijk en hebt een flexibele, relativerende instelling. Je bent in staat prioriteiten te stellen en het overzicht te bewaren van alle taken en verantwoordelijkheden. Binnen een dynamische omgeving hou jij het hoofd koel en zoekt oplossingen voor onverwachte vragen en situaties. Ben je creatief in het zoeken naar passende oplossingen.                 

Als administratief medewerker ondersteun je de teams en de teamleiders door het uitvoeren van administratieve en organisatorische taken.

Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.

Je voert je de volgende werkzaamheden uit:

•                      Je plant afspraken in voor medewerkers en teamleiders;

•                      Je draagt zorg voor de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen, zorg overleggen en overige bijeenkomsten;

•                      Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;

•                      Je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;

•                      Je maakt maandelijkse overzichten van managementgegevens van verschillende activiteiten;

•                      Je regelt zaken op facilitaire gebied, regelt de personeelsadministratie;

•                      Je draagt zorg voor het beheer en bewerken van bestanden en systemen;

•                      Je verzamelt en verstrekt gegevens en overzichten uit administratieve systemen.

 

De gesprekken staan gepland op 27 september.

Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)

Start publicatie 30-08-2024
Einddatum vragen 10-09-2024
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. 12-09-2024
Sluiting publicatie 17-09-2024 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 23-09-2024
Verwachte terugkoppelingsdatum 24-09-2024