Aardige Systemen prettige collega iii tarief: €70,-

28 maart 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Deadline 04 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

I 32 uur I HBO I €70,- I VO202520766 I I ZZP-opdracht

Aardige Systemen prettige collega iii

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering en coördinatie van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving en lukt het je het overzicht te bewaren, te prioriteren en projectmatig te werken bij het oplossen van problemen. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Je hebt een duidelijke visie hoe de toekomstige servicedesk eruit kan komen te zien. Samen met je collega van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team Facilitair. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in. Je wordt aangestuurd door de Teammanager Facilitair. De servicedesk bestaat nu uit twee medewerkers.
De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen. Gratis parkeren alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.
Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin)
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround Servicedesk medewerker;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of coördinerende medewerker ICT;
3. Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams (benoem al deze systemen duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
5. Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support;
6. Per direct beschikbaar voor 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief de mogelijke verlengingen;
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
7. Aantoonbare werkervaring in een coördinerende of leidinggevende functie binnen de ICT wereld (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (benoemd dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft en/of ITIL certificeringen (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
10. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf. (15 punten);
11. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker (10 punten);
12. Een maximum uurtarief van €70 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender (10 punten).

Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)