Actieve HR senior prettige collega tarief: €60,-
Job Description
Deadline 07 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
I 36 uur I HBO I €60,- I VO202520774 I I ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)
Actieve HR senior prettige collega
Opdracht
Senior HR Medewerker – 36 uur
Op onze HR Afdeling zijn we volop in ontwikkeling. We zijn bezig met de aanbesteding van een nieuw e-HRM systeem en de taken/verantwoordelijkheden opnieuw onder de loep te nemen. In dit proces kunnen wij extra ondersteuning gebruiken, zodat de alledaagse werkzaamheden doorgaan en de medewerkers van de Gemeente Meppel op een goede manier bediend worden.
Wat ga je doen:
– Voert diverse administratieve HR-werkzaamheden uit.
– Verwerkt aanvragen in het personeelsinformatiesysteem, via mail of persoonlijk contact.
– Geeft informatie en beantwoordt vragen van medewerkers en leidinggevenden over regelingen o.a. zwangerschapsverlof, (ouderschaps)verlof, generatiepact, IKB, uitruil woon-werk en declaraties.
– Maakt medewerkers en leidinggevenden attent op de informatievoorziening op PIM en rap HRM. Schakelt voor complexere vragen naar de HR-adviseur.
– Geeft ondersteuning aan de HR-adviseur bij diverse HRM-activiteiten. Deze ondersteuning heeft o.a. betrekking op in-, door- en uitstroom en specifieke thema’s als ziekte, verlof, loonkortingen, vergoeding enzovoort.
– Biedt in afstemming met de HR-adviseur ondersteuning ten aanzien van werving en selectieprocedure voor vacatures en tijdelijk inhuur.
– Bewaakt de afloop van termijnen bijvoorbeeld ten aanzien van tijdelijke contracten en externe inhuur en verzorgt de administratie omtrent inhuur.
– Contactpersoon voor Administratief bureau Select en Admin, andere bureaus en voor de externe medewerker .
– Geeft informatie over de praktische toepassing van het personeelsinformatiesysteem.
– Verwijst medewerkers en leidinggevenden naar de informatievoorziening op intranet (PIM) en rap HRM en houdt de informatievoorziening op PIM actueel
– Levert een bijdrage aan de verdergaande digitalisering en optimalisering van de HR-processen.
Wij vragen van jou:
We zoeken iemand met een afgeronde HBO opleiding plus ervaring bij een gemeente in de functie van HR Medewerker.
Je zult doortastend moeten zijn en daadkracht hebben. Iemand, die van aanpakken houdt. Uiteraard werk je nauwkeurig en je weet goed samen te werken met je collega’s.
Het team bestaat uit 5 HR Adviseurs, 2 HR Medewerkers en een Salarisadministrateur.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als HR medewerker binnen een gemeentelijke instelling;
Selectiecriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare kennis van e-HRM systemen (10 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het adviseren over HR regelingen (30 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met Werving & selectie trajecten (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met tijdelijke contracten en externe inhuur en administratie omtrent inhuur (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het digitalisering en optimalisering van HR-processen (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je zult doortastend moeten zijn en daadkracht hebben. Iemand, die van aanpakken houdt. Uiteraard werk je nauwkeurig en je weet goed samen te werken met je collega’s.
Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)