Allround aanbesteding projectleider ris tarief: €90,-

28 maart 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Deadline 09 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

I 16 uur I HBO+ I €90,- I VO202520769 I I ZZP-opdracht

Allround aanbesteding projectleider ris

Opdracht
Het raadsinformatiesysteem van de gemeenteraad van Gooise Meren wordt aanbesteed.
Wij zoeken een projectleider die het aanbestedingstraject begeleidt.
Op basis van input vanuit een werkgroep van de Raad, de Griffie en de ambtelijke organisatie, stel je een programma van eisen en wensen op en begeleidt je het gehele traject tot en met de implementatie.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met raadsinformatiesystemen (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Maximaal uurtarief van €130,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider informatiserings-en automatiseringstrajecten bij een gemeente (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de begeleiding van Europese aanbestedingstrajecten (geef hier voorbeelden van in het cv) (50 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Omgevingsbewustzijn. Jij bent omgevingsbewust en je pakt de wensen van de raad en de griffie snel op. Je toont verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Je bent je bewust van je positie en handelt met tact. Je kunt omgaan met verschillende soorten mensen en zorgt ervoor dat men zich gehoord voelt.
– Resultaatgerichtheid: Jij bent resultaatgericht en neemt concrete doelen als uitgangspunt en houdt hieraan vast tot het doel bereikt is. Je spreekt betrokkenen tijdig en regelmatig aan op het nakomen van afspraken en het realiseren van doelstellingen.
– Overtuigingskracht: Jij straalt natuurlijk gezag en overwicht uit. Jij communiceert duidelijk en goed onderbouwd, waarbij je alle belangen meeneemt. Schakelen tussen inhoud en proces doe jij makkelijk, waarbij je de onderliggende vragen en belangen boven tafel weet te krijgen. Tijdens discussies probeer jij altijd een win-win situatie te creëren.
Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Administratief bureau Select en Admin te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Administratief bureau Select en Admin wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
6. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31.12.2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5%.
7. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
– U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
9. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad.
10. Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffend thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is

Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)