Allround medewerker Burgerzaken
Job Description
Opdracht (aanvullende eisen, wensen, en tarief ontvang je na reactie)-reageer binnen 5 dagen na publicatie datum
Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!
Verantwoordelijkheden
Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:
- aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
- verstrekken van uittreksels uit de BRP;
- aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
- verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
- opmaken van notariële verklaringen.