Allround Prettige Collega specialistische gegevensbeheer (bag, bgt en woz) tarief: Onbekend
Job Description
Deadline 02 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
I 24 – 32 uur I MBO+ I Onbekend I VO202520744 I I ZZP-opdracht
Allround Prettige Collega specialistische gegevensbeheer (bag, bgt en woz)
Opdracht
Gemeenten zijn verplicht de basisregistraties goed op orde te houden en worden daar ook voortdurend op gecontroleerd.
Gegevensbeheer zorgt voor het tijdig verwerken van mutaties en wijzigingen in deze gemeentelijke basisregistraties (o.a. BAG, WOZ, BGT, BRP en WKPB).
De opdracht is het afhandelen van ca 950 openstaande BGT registraties.
De BAG-medewerker is samen met een aantal collega’s verantwoordelijk voor juistheid en betrouwbaarheid van de basisgegevens.
Hij/zij interpreteert gegevens, lost onjuistheden in de registratie op, legt gegevens vast en verzamelt en maakt brondocumenten op.
Hij/zij werkt samen met verschillende teams (o.a. Vergunningen, Toezicht en Handhaving, Belastingen) en belanghebbenden om de kwaliteit van de gegevens te waarborgen.
Taken:
Inwinnen van gegevens via luchtfoto, terreinopnames, bouwtekeningen of andere bronnen;
Vergelijken van ingewonnen gegevens met de registraties BAG, BGT en WOZ op consistentie, volledigheid en juistheid;
Het verwerken van gegevens in verschillende systemen;
Controleren en actualiseren meldingen uit het kwaliteitsdashboard Kadaster;
Behandelen van terugmeldingen, correctieverzoeken, constateringen;
Verwerken en opstellen van brondocumenten.
Vereisten / knock-out criteria
1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als BAG-medewerker;
3. Aantoonbare kennis van BAG inclusief relevante wet- en regelgeving (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met gegevensbeheersystemen en geoportalen zoals RX Mission, bagviewer, PDOK, Kadaster en Geonovum.
Gunningscriteria (wensen) te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als BAG specialist /medewerker (20 punten);
6. Aantoonbare kennis van WOZ (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van BGT (25 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 60,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, én fee Administratief bureau Select en Admin (30 punten);
Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)