Allround specialist burgerzaken (team Specialisten)

26 augustus 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Uren per week

32-36

Opdracht (aanvullende eisen, wensen, en tarief ontvang je na reactie)-reageer binnen 5 dagen na publicatie datum

Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken met 70 medewerkers verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers en instanties op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en het organiseren van verkiezingen.

De afdeling telt vier teams:

  • Identiteit & Adres
  • Burgerlijke Stand
  • Specialisten
  • Ondersteuning

In verband met het vertrek van een vaste collega en het werven en inwerken van een nieuwe collega zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging binnen het team Specialisten.

In de rol van allround specialist burgerzaken:

  • Handel je aangiften en aanvragen af op het gebied van eerste inschrijving, burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU, opties en naturalisaties, en wijzigingen en correcties van persoonsgegevens;
  • Werk je in front- en backoffice, op het Arnhemse stadhuis en in de BRP-straat in Zevenaar;
  • Bij voorkeur coach en begeleid je collega’s met minder kennis en ervaring.

Verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van processen en procedures.

Je bent verantwoordelijk voor het overdragen aan en delen van je kennis en ervaring aan collega’s.