Consulent Inkomen & Huisvesting Statushouders
Job Description
Gemeente Tytsjerksteradiel
Standplaats: Burgum
Aanvang uitvoering opdracht: 07-04-2025
Einddatum opdracht: 01-10-2025
Uren per week: 36 uur per week
Opdracht omschrijving
Binnen het team Werk en Inkomen van de gemeente Tytsjerksteradiel zij wij op zoek naar een enthousiaste en toegankelijke Consulent Inkomen & Huisvesting Statushouders die goed kan samenwerken.
De Consulent Inkomen & Huisvesting Statushouders die wij zoeken handelt zelfstandig meldingen en aanvragen in het kader van het Sociaal Domein, (Participatie) IOAW, gemeentelijke minimaregelingen. Daarnaast adviseert, informeert en onderhoudt de Consulent inkomen & huisvesting statushouders contacten met klanten, leveranciers en andere externe partners.
Deze functie is ingeschaald in schaal 9 cao Gemeenten.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV’s met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
De Consulent inkomen & huisvesting statushouders draagt zorg voor de eigen caseload en de regie daarop. De functie vraagt om een proactieve en samenwerkingsgerichte houding, besluitvaardigheid en de zelfstandige uitvoering van de taken.
De Consulent inkomen & huisvesting statushouders is verantwoordelijk voor de volgende taken:
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 11-03-2025 |
Einddatum vragen | 19-03-2025 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 20-03-2025 |
Sluiting publicatie | 25-03-2025 23:59 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 27-03-2025 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 28-03-2025 |