Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Tijdelijke Detachering op een Verse Opdracht!  Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar. Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Wij zoeken een online redacteur/3adviseur die met de volgende opdrachten aan de slag gaat.
– Redesign werkenbij.hilversum.nl – De werkenbij-site van Hilversum krijgt een nieuwe invulling. Proces moet in goede banen worden geleid (samen met leverancier en HR).

Resultaten:
– Oplevering nieuwe toegankelijke werkenbij.hilversum.nl: kwartaal 2 of 3 van 2025;
– Optimaliseren website na livegang vanaf kwartaal: 3 t/m kwartaal 4 2025;
– Implementatie drupal en toegankelijk maken digitale welkomstmagazine Hallo Hilversum.Samen met leverancier proces in goede banen leiden.

Resultaat:
– Een toegankelijke website, voor iedereen: kwartaal 2 en 3 van 2025;
– Doorontwikkelen hilversum.nl – updaten algemene website gemeente Hilversum.

Resultaat:
– De website voldoet aan de toegankelijkheidsrichtlijnen (WCAG 2.1 niveau AA)en is gebruiksvriendelijk voor bezoekers;
– Aanpassen Hilversum.nl en het intranet in relatie tot samenvoegen gemeentelijke organisaties van Hilversum en Wijdemeren;
Resultaat:
– digitale kanalen zijn voorbereid/aangevuld op fusie Wijdemeren.

Opdracht aanvulling;
Je schrijft en redigeert teksten voor verschillende digitale media en verschillende doelgroepen. Daarbij zorg je ook voor beeld  (omnichannel content). Je doet dit altijd vanuit de behoefte van de doelgroep en de strategie van het kanaal. Hierbij  verbeter je continue de content. Het voeren van de regie op kwaliteit, het bewaken van de planning van de uitvoering en het monitoren van het effect van de eigen berichtgeving behoort tot je werkzaamheden. Daarnaast ben je vraagbaak en – gevraagd en ongevraagd – adviseur voor de organisatie als het gaat om inzet van de verschillende kanalen en de bijbehorende content. Uitgangspunten zijn onder meer begrijpelijk taalgebruik, schrijven op B1-niveau en voldoen aan wettelijke bepalingen zoals WCAG en onze schrijfwijzer.

Vereisten/ knock-outcriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als contentspecialist binnen een overheidsinstelling;
3. Een maximum uurtarief van € 80 exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer en parkeerkosten;
4. Uiterlijk beschikbaar per 24 maart voor 32 uur per week.

Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)

5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als webredacteur /online adviseur (40 punten)l
6. Aantoonbare werkervaring met de toegankelijkheidsrichtlijnen WCAG 2.1 niveau AA) (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met verschillende contentmanagementsystemen (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Drupal, Jira, Siteimprove en Sharepoint (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal en het schrijven op B1 niveau gaat je goed af;
  • Nauwgezet en zelfstandig;
  • Flexibel en een fijne collega om mee samen te werken;
  • Klantgericht.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.

De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 9. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 14 maart 2025 vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Select&Admin (administratiekantoor). Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Select&Admin (administratiekantoor) wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 maart 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 7 maart 2025 voor 17.00 uur gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.