Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Tijdelijke Verse Opdrachten biedt detachering aan ZZP talent, dus dit is altijd mogelijk op een Verse Opdracht!  Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Verse Opdrachten biedt detachering aan ZZP talent, dus dit is altijd mogelijk/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

De afdeling Inkoop en Contractbeheer speelt een cruciale rol binnen onze organisatie, waarbij wij de verbindende schakel vormen tussen de gemeentelijke zorgbehoeften en de zorgaanbieders in de regio. Ons doel is om contracten te beheren die niet alleen de juiste zorg garanderen, maar ook bijdragen aan een efficiënte en effectieve uitvoering van het sociaal beleid.

Met een team van gedreven professionals zorgen we ervoor dat contracten altijd up-to-date zijn, dat de kwaliteit van zorg bewaakt wordt en dat we blijven zoeken naar verbeteringen in zowel processen als samenwerking. We werken nauw samen met gemeenten, aanbieders en andere betrokkenen om de juiste afspraken te maken en te zorgen voor een zorgaanbod dat aansluit bij de actuele behoeften in onze regio. Dit betekent dat we voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van contracten, het initiëren van nieuwe inkooptrajecten en het analyseren van prestaties en cijfers om zo beleidsadviezen te ontwikkelen die de zorg verder verbeteren.

Opdracht
Bij ons staat de mens altijd centraal en als Contractbeheerder Jeugd ben jij de sleutel tot het bieden  van de juiste ondersteuning voor jongeren in onze regio. Je bent de verbindende factor tussen zorgaanbieders, gemeenten en andere betrokken partijen en zorgt ervoor dat contracten niet alleen op  papier goed geregeld zijn, maar ook daadwerkelijk de zorg leveren die jongeren verdienen. Of je nu een gesprek voert met een zorgaanbieder om knelpunten in de dienstverlening te verhelpen,  beleidsvoorstellen uitwerkt die de kwaliteit van zorg verbeteren of samen met gemeenten kijkt hoe  contracten beter kunnen aansluiten bij de behoeften van de regio – altijd houd jij het grotere doel voor  ogen: het leveren van zorg van de hoogste kwaliteit en het creëren van positieve impact. Je bent het aanspreekpunt voor de leveranciers waarmee je werkt en zorgt ervoor dat contracten  soepel verlopen en de afspraken nageleefd worden. Je bewaakt scherp de deadlines en houdt  inkoopprocessen strak in de gaten, zodat alles volgens planning verloopt. Je verzamelt en analyseert zorgvuldig de benodigde gegevens en gebruikt deze inzichten om de effectiviteit van het zorgaanbod  te verbeteren. Op basis hiervan adviseer je gemeenten hoe zij het zorgaanbod kunnen afstemmen op  de specifieke behoeften van jongeren in de regio, zodat iedere jongere de juiste zorg ontvangt.  Wanneer er zich problemen voordoen tussen gemeenten, aanbieders of andere betrokken partijen, ben  jij de mediator die snel en efficiënt met oplossingen komt. Tot slot voer je kwaliteitscontroles uit,  signaleer je waar verbeteringen mogelijk zijn en werk je concrete voorstellen uit om processen en  contracten verder te optimaliseren.

Vereisten/knock-outcriteria   
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als contractbeheerder binnen het sociaal domein met jeugd als focusgebied;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met Teams, PowerBi, Office 365 én Sharepoint;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (10 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als contractbeheerder binnen het sociaal domein met jeugd als focusgebied (35 punten);
7. Aantoonbare afgeronde opleiding, training en/of cursus gericht op contractbeheer (15 punten);
8. Aantoonbare kennis van de Jeugdwet, Participatiewet, Wmo (30 punten);
    a. Aantoonbare kennis van 3 van bovenstaande wetten (30 punten);
    b. Aantoonbare kennis van 2 van bovenstaande wetten (15 punten);
    c. Aantoonbare kennis van 1 van bovenstaande wetten (5 punten);
    d. Aantoonbare kennis van geen van bovenstaande wetten (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Jij hebt ervaring in contractbeheer en voelt je als een vis in het water in het sociaal domein. Je kunt zowel analytisch als praktisch denken, en je werkt graag samen om het beste resultaat te bereiken.
Verder beschik je over:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau en heb je bij voorkeur een opleiding gericht op contractbeheer.
  • Heb je ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in het sociaal domein.
  • Ken je de relevante wet- en regelgeving of ben je in staat je dit snel eigen te maken.
  • Werk je gestructureerd, neem je initiatief en schroom je niet om verbeteringen aan te dragen.
  • Ben je communicatief sterk en weet je met humor en sensitiviteit verbinding te maken met anderen.


Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort kan stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 9. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen:
Ma –Di –Wo –Do –Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 14 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Select&Admin (administratiekantoor). Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 5 maart 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 6 maart 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.