Coordinator IT Assetmanagement en IV-processen
Job Description
Startdatum: 01-02-2025
Einddatum: 31-01-2027
Standplaats: Odijk
Uren per week: 36
Optie tot verlenging : nee
Opdracht omschrijving
Opdracht omschrijving
Binnen de Dienst IV zijn wij voor de sector Generieke IV Diensten op zoek naar een ervaren en resultaatsgerichte coordinator. Hiertoe is samenwerking met meerdere sectoren binnen de Dienst IV noodzakelijk. Als Coordinator IT Assetmanagement analyseer je het huidige hardware assetmanagementproces binnen de dienst IV. Het IT-assetmanagement proces is een van de processen binnen de dienst IV, ook deze vallen binnen de opdracht. Daarnaast coördineer je de benodigde verbeteracties die soms ook buiten de Dienst IV moeten worden opgepakt. Wij zijn op zoek naar een persoon die blijvend resultaat levert door te werken vanuit inhoud passend binnen de context van de Politie.
Doelstelling
De processen rondom IT-hardware assetmanagement zijn nog onvoldoende in werking bij de dienst IV. De coordinator heeft als eerste taak de probleemanalyse te actualiseren en aan te scherpen en vervolgens het proces stapsgewijs te verbeteren en te optimaliseren. Het streven is om het ISO-certificaat 19770-1 ook voor dit proces, zo snel mogelijk, te behalen. Het Assetmanagementproces is nu prioriteit maar ook de andere IV-processen hebben aandacht nodig. Hierbij is de CTO (Chief Technology Officer) betrokken en binnen de Dienstleiding IV verantwoordelijk voor de verbetering. De kandidaat wordt hier o.a. ondersteund door een compliance office en het Infrabedrijf .
Verantwoordelijkheden:
Jij bent de coordinator die ruime advieservaring heeft in een groot complex bedrijf (Enterprise). Daarnaast heb jij ervaring met/ kennis over:het geven van strategische adviezen aan de hand van analyses;zorgdragen voor een effectief en efficiënt IT inrichting en het waar mogelijk kijken naar kostenreductie;kennis van procesgericht werken (ITEL-processen);sterk in het werken in bestuurlijk complexe omgevingen;samenwerken met de DevOps-teams in een Agile setting;Daarnaast ben je gesprekspartner op directieniveau, maar houdt voor alle relevante stakeholders en belanghebbenden.
Planning
Start publicatie: 13-11-2024
Vragenstellen tot (NVI): 22-11-2024 17:00
Beantwoording vragen: 25-11-2024
Offertes indienen tot: 29-11-2024 17:00
Beoordeling offertes (vanaf): 02-12-2024
Verwachte terugkoppelingsdatum: 31-01-2025
Meer informatie en offerte uit brengen is mogelijk nadat u bent toegelaten als leverancier.
Om een verzoek tot toelating tot één of meerdere categorieën te kunnen indienen, dient u zich eerst éénmalig te Dien voorstel in via een door deze organisatie verplicht CV template (deze is op te vragen in reactie op deze opdracht).
Dien voorstel in via een door deze organisatie verplicht CV template (deze is op te vragen in reactie op deze opdracht)