Dynamische Verkeer prettige collega tarief: Onbekend
Job Description
Deadline 08 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
I 28-36 uur I MBO+ I Onbekend I VO202520755 I I ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)
Dynamische Verkeer prettige collega
Opdracht
Hoe zorgen we ervoor dat we de gemeente De Ronde Venen op het gebied van verkeer bereikbaar, veilig, leefbaar en duurzaam maken en houden? En hoe gaan we daarbij om met opmerkingen en suggesties van de inwoners? Dat is de opgave van het Mobiliteits- en Verkeersveiligheidsplan van De Ronde Venen. Draag jij daaraan bij als onze Medewerker Verkeer?
Jouw baan
Als Medewerker Verkeer ben jij het aanspreekpunt voor inwoners met verkeerskundige verzoeken, wensen, suggesties en meldingen. Een groot deel hiervan handel je zelf af. Bij meer complexe zaken stem je af en werk je samen met de beleidsadviseurs Mobiliteit en Verkeer. Je hebt ook veelvuldig contact met de collega’s van de beheer- en onderhoudsafdeling. Naast het intensieve klantcontact ben je mede verantwoordelijk voor de uitvoering van het verkeersbeleid. Zo geef je opdracht tot kleine verkeerskundige ingrepen, neem je verkeersbesluiten en kom je samen met inwoners tot verkeerskundige maatregelen.
De belangrijkste taken:
– Je bent eerste aanspreekpunt voor de verkeersmeldingen en hebt veel contact met inwoners;
– Je handelt opmerkingen en suggesties van inwoners over verkeerskundige onderwerpen af;
– Je werkt nauw samen met de behandelaar van de meldingen openbare ruimte, de buitendienst en het KCC (Klant Contact Centrum);
– Je schrijft (concept) verkeersbesluiten en ondersteunt het cluster Juridische Zaken bij bezwaarprocedures;
– Je neemt aanvragen voor ontheffingen en parkeervergunningen in behandeling en begeleidt de bijbehorende procedures;
– Je adviseert bij verkeersmaatregelen over verkeersveiligheid richting inwoners, collega’s, bestuur en handhaving;
– Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van verkeersbeleid.
Jouw team
Als Medewerker Verkeer ga je aan de slag in het team Ruimte & Economie. Dit team heeft als opgave het ontwikkelen van ruimtelijk beleid. Vanuit verschillende disciplines zoals verkeer, duurzaamheid, wonen en economie leveren we een bijdrage aan integrale planvorming. Binnen het cluster verkeer werk je samen met de senior beleidsadviseur mobiliteit, de beleidsadviseurs verkeer en de beleidsadviseur duurzame mobiliteit.
Jouw leidinggevende
Wij vinden het belangrijk dat jij nú al een inschatting maakt of onze stijl van leidinggeven bij jou past.
Onze 5 zekerheden; je teammanager…
1. geeft jou veel verantwoordelijkheid. Je hoort dus niet wát je moet doen maar waar we naartoe onderweg zijn. Aan jou de taak om dat te vertalen in je werk en dat van je team;
2. verdeelt de aandacht zo goed mogelijk over de teamleden. Zo weet je zeker dat je geen nummer bent;
3. leeft voor efficiënt werken. Dus zetten we je niet onnodig veel in de cc of in lange en/of doelloze vergaderingen;
4. staat voor je klaar. We zijn een lerende organisatie. Coaching en feedback is een vast onderdeel in de gesprekken met je leidinggevende. Want naast het werk staat ook persoonlijke ontwikkeling centraal;
5. bewaakt de balans formeel/informeel. Bij ons gaan werkplezier, goede sfeer en topprestaties samen.
Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin)
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal een aantoonbare afgeronde opleiding op mbo niveau 4;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantcontact medewerker/callcenter medewerker.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
4. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau (10 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als klantcontact medewerker bij een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker verkeer (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring binnen een politiek bestuurlijk omgeving (10 punten);
8. Een maximum uurtarief van €75 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Administratief bureau Select en Admin (15 punten).
Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)