Energieke IT prettige collega servicedesk tarief: €50,-

28 maart 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Deadline 08 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

I 36 uur I MBO I €50,- I VO202520773 I I ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)

Energieke IT prettige collega servicedesk

Opdracht
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen.
Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.
Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams.
Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring met MS office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory;
4. Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket;
5. Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan;
6. Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar;
7. Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Topdesk (30 punten);
9. Aantoonbaar afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT (30 punten);
10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als 1e lijn IT servicedeskmedewerker (30 punten);
11. Minimaal voor 36 uur per week beschikbaar (10 punten).

Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)