Facilitair adviseur
Job Description
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij gebruik maken van de detachering van Verse Opdrachten (fee 15%) (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners. We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt. Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
In Hardenberg gaan we voor de beste facilitaire diensten en voorzieningen! In deze rol ben je verantwoordelijk dat dit allemaal tot in de puntjes geregeld is. Enorm belangrijk werk. Dankzij goede facilitaire voorzieningen kunnen onze collega’s hun werk goed uitvoeren. Jij bent de specialist die ons helpt bij aanbestedingsprocedures voor diverse facilitaire diensten en voorzieningen. Dit doe je samen met de collega’s van team Inkoop. Ook ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor diverse facilitaire projecten. En wij willen onze diensten steeds meer centraliseren. Tot slot adviseer je ons management en collega’s over vraagstukken op het brede, facilitaire gebied.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als facilitair adviseur;
Selectiecriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting facility management (15 punten);
4. Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als facilitair adviseur bij een overheidsinstelling 15 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingsprocedures voor diverse facilitaire diensten en voorzieningen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het toepassen en inrichten van contractmanagement (beschrijf dit separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken ten behoeve van het management/directie (beschrijf dit separaat en beknopt met een voorbeeld in het cv) (25 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Jij bent een echte regelaar! Je zit vol energie en haalt er plezier uit je collega’s goed te faciliteren. Je bent duidelijk in je communicatie en houdt van zichtbare resultaten behalen. Daarbij blijf je altijd toegankelijk en denk je servicegericht. Ook onderhoud je goede contacten met onze leveranciers.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.
De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 10. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m do
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 10 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 10 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 13 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.
De reactie termijn (reageer 2 dagen voor deze datum!)van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 24 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.