Information Security Officer
Job Description
Organisatie
Wij zijn een samenwerkingsverband van 14 gemeenten. Het verbinden van verschillende partijen en belangen is onze kracht. We werken aan de meest innovatieve en uitdagende projecten op het gebied van mobiliteit. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken in de OV-keten in de Amsterdamse regio. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van mobiliteit, de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij dat ook? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Opdracht
Als interim ISO ben je ondersteunend aan de CISO maar voer je zeker ook zelfstandig activiteiten uit. Recentelijk is een Informatiebeveiligingsplan vastgesteld die de komende maanden tot uitvoer moet worden gebracht. Speciale aandacht ligt bij:
- Inregelen en verzorgen van security operations activiteiten
- Updaten, uitwerken en implementeren van risicomanagement
- Updaten, uitwerken en implementeren van incidentmanagement
- Indien kennis/ervaring aanwezig is verschillende privacy activiteiten oppakken
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ISO of soortgelijke functie
2. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstelling;
3. Maximaal uurtarief € 110,- excl. BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ISO bij een overheidsinstelling (20 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het updaten, uitwerken en implementeren van risicomanagement (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het updaten, uitwerken en implementeren van incidentmanagement/SOC diensten (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ISO of soortgelijke functie (30 punten)
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024 (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– In staat zijn zelfstandig te werken;
– organisatiesensitief;
– samenwerkingsgericht;
– resultaatgericht.
Functieschaal
Deze opdracht kent een uurtarief van maximaal € 110,- excl. BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer.
Fee Select&Admin
Select&Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende partij.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op locatie op dinsdag 27 augustus 2024 en woensdag 28 augustus 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Select&Admin als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Select&Admin derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Select&Admin. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toepartij bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toepartij bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Select&Admin middels de facturatiemodule van Select&Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin is bereikbaar op email adres info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 22 augustus 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u Reageer 2 werkdagen vóór deze datum zodat wij je goed voor kunnen stellen.