Krachtige gebiedsontwikkeling projectleider
Job Description
tarief: Onbekend I uren per week: 8 uur I
DEADLINE 15 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP-opdracht
VO202520903 I 1e looptijd 6 maanden I HBO+ I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type: (Project, Programma Interim ) Management, Product Owners
Krachtige gebiedsontwikkeling projectleider
Opdracht
De Hocras is een voormalig bedrijventerrein dat door de eigenaar samen met de gemeente wordt her ontwikkeld tot een gebied met 157 woningen, een school voor voortgezet onderwijs en 14 woon-werkunits.
Het stedenbouwkundig plan, genaamd De Walden, is in juli van 2023 vastgesteld door de gemeenteraad. Aansluitend is gestart met de bestemmingsplanprocedure. Het ontwerp bestemmingsplan is eind 2023 ter inzage gelegd. De bedoeling is om in het tweede kwartaal van 2025 het bestemmingsplan te laten vaststellen. De projectleider begeleidt deze procedure samen met de RO-collega’s .
Een ander belangrijk onderdeel van de planontwikkeling is de voorbereiding en besluitvorming rond de school. De gemeenteraad wordt voorgesteld om een budget beschikbaar te stellen, dat vervolgens wordt overgedragen naar het stichtingsbestuur van de nieuwe Montessorischool
De openbare ruimte dient verder uitgewerkt te worden door de eigenaar/ontwikkelaar van het terrein. Daarbij dient gestuurd te worden dat dit aan de gemeentelijke eisen voldoet. De verkeersveiligheid ten behoeve van de toekomstige school dient verbeterd te worden. Dit onder meer door aanpassing van de provinciale weg.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar vanaf 1 april 2025 voor 8 uur per week;
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Civiele techniek;
3. Een maximum uurtarief € 125,- excl. BTW / Incl. reiskosten woon – werk verkeer.
Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in de rol van projectleider in gebiedsontwikkelingsprojecten binnen gemeenten (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met aansturing gemeentelijk projectteam (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met bewonersparticipatie en stakeholder management op gemeentelijk niveau (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de ruimtelijke inpassing van maatschappelijke voorzieningen (zoals bijvoorbeeld scholen) in gebiedsontwikkelingsprojecten (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je bent aantoonbaar proactief in de aanpak van je projecten;
Je bent stressbestendig;
Je bent flexibel, verbindend en volhardend;
Je hebt bent omgevingsbewust en hebt een uitstekend ontwikkelde bestuurlijke antenne en gevoel voor de politiek-bestuurlijke verhoudingen;
Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke adviesvaardigheden;
Je kan de verschillende belangen goed inschatten en verwerken in een integraal advies;
Je kunt strategisch denken en een strategie vertalen in concrete activiteiten en deelprojecten;
Het creëren van draagvlak en het betrekken van inwoners en externe partijen is voor jou een vanzelfsprekendheid;
Je hebt humor.
Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Administratief bureau Select en Admin te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Administratief bureau Select en Admin wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
6. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31.12.2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5%.
7. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
– U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
9. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad.
10. Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffend thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.