Lead integratie specialist – 3 fte
Job Description
Startdatum: 01-03-2025
Einddatum: 31-12-2025
Standplaats: Utrecht
Uren per week: 36
Optie tot verlenging : Nee
Opdracht omschrijving
Opdracht omschrijving
Je werkt als integratie specialist aan het platform van één van de grootste en meest dynamische IT-projecten binnen de politie: de doorontwikkeling van de registratie applicatie voor de medewerkers in het blauw. Hiermee worden op een gebruiksvriendelijke manier gegevens met betrekking tot politie processen vastgelegd en opgevraagd, zowel in een browser als mobiel. Van een aangifte van winkeldiefstal tot data voor een forensisch onderzoek.Je leidt het team wat verantwoordelijk is voor het opzetten van een nieuw integratie platform, inclusief migratie van bestaande integratie op basis van Oracle Service Bus. Het nieuwe platform wordt gerealiseerd met Apache Camel, Quarkus en Openshift.
Doelstelling
De opdracht is voltooid als de volgende doelstellingen zijn behaald:Het dertigtal bestaande integraties zijn gemigreerd waardoor het project niet langer afhankelijk is van Oracle Service Bus.Er zijn meerdere nieuwe integraties geïmplementeerd op het platform.Het CI/CD proces is geheel geautomatiseerd o.a. met behulp van Jenkins en ArgoCD.Integraties worden automatisch getest unit, integratie en keten niveau.Monitoring is ingericht zodat verstoringen in productie snel proactief verholpen kunnen worden.Kennis is overgedragen naar interne integratie specialisten, onder andere door:Opzetten van ontwikkelstandaarden;Leveren van voorbeelden en/of templates;Ondersteuning/review bij implementatie van nieuwe integraties.
Verantwoordelijkheden:
Je neemt een centrale plek in. Bij het realiseren van de oplossing neem je samen met de architecten besluiten over de realisatie. Jij helpt de politie vooruit met een robuust integratie platform waarop toekomst vast verder gebouwd kan worden. De opdracht betreft het omzetten van een dertigtal bestaande integraties en de realisatie van enkele nieuwe. Dankzij jou werk kan de agent op straat rekenen op een correcte en actief beheerde omgeving waarin integratie met andere (politie) systemen draait.Je bent zelf in staat deze opdracht in een tijdlijn uiteen te zetten, te prioriteren en de risico’s en afhankelijkheden te identificeren.Je bent zelf in staat om aan te geven aan welke informatie of kennis je behoefte hebt.Netwerken gaat je gemakkelijk af, je bent in staat om zelf binnen de organisatie je zaken te regelen.Als je een opdracht afrondt kan jij je kennis borgen in documentatie en overdragen aan de medewerkers.
Planning
Start publicatie: 19-12-2024
Vragenstellen tot (NVI): 23-12-2024 12:00
Beantwoording vragen: 23-12-2024
Offertes indienen tot: 31-12-2024 12:00
Beoordeling offertes (vanaf): 31-12-2024
Verwachte terugkoppelingsdatum: 10-02-2025
Meer informatie en offerte uit brengen is mogelijk nadat u bent toegelaten als leverancier.
Om een verzoek tot toelating tot één of meerdere categorieën te kunnen indienen, dient u zich eerst éénmalig te Dien voorstel in via een door deze organisatie verplicht CV template (deze is op te vragen in reactie op deze opdracht).
Dien voorstel in via een door deze organisatie verplicht CV template (deze is op te vragen in reactie op deze opdracht)