Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
Wij zoeken een tijdelijke medewerker groene leefomgeving die als geen ander weet hoe belangrijk bomen zijn en bomen op waarde weet te schatten. Iemand die staat voor een groene gemeente en een aantoonbare affiniteit heeft met bomen, landschap en biodiversiteit.

Verantwoordelijkheden:

  • Beoordelen van aanvragen voor omgevingsvergunningen en adviseren over groen en landschap. Dit doe je op basis van o.a. de bomenverordening en het omgevingsplan (voorheen bestemmingsplan).
  • Beantwoorden van vragen over het kappen en snoeien van bomen.
  • Samen met de vergunningverlener de voortgang van het proces en de wettelijke termijnen bewaken.
  • Werken aan projecten rondom biodiversiteit en landschapsontwikkeling. Denk hierbij aan het beoordelen en opleggen van herplant bij landschappelijke inpassingen en omgevingsvergunningen.
  • Landschappelijke en ecologische beoordeling en advisering van landschappelijke inpassingsplannen en quickscans flora en fauna.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker groen en leefomgeving;
2. Aantoonbare werkervaring met RX Mission (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
4. Een maximum uurtarief van €82,50 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Select&Admin (administratiekantoor).

Selectiecriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker groen en leefomgeving (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring binnen de groenvoorzieningen van een gemeente (15 punten);
7. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);
8. Aantoonbaar woonachtig in een maximale straal van 50km vanaf Borculo (20 punten);
9. Beschikbaar vanaf 14 april 2025 voor 20 uur per week gedurende gehele opdracht (20 punten).

Competenties
– Je bent enthousiast over natuur, groen en landschap;
– Je bent een teamspeler en vindt het leuk om met anderen samen te werken;
– Je denkt in oplossingen en weet zaken helder en praktisch uit te leggen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.

De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo,do,vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 maart 2025, vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 6 maart 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 7 maart 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 11 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.