Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Tijdelijke Detachering op een Verse Opdracht!  Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.     

Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Je bent het eerste aanspraakpunt voor de hulpvraag van het gezin.
Je rapporteert over al je bevindingen en schrijft onderzoeks- en gezinsplannen

  • Je hebt een geïnteresseerde houding naar het gezin en je bent empathisch en betrokken.
  • Je gaat aan de slag met complexe problematiek
  • Je stelt de juiste vragen en doe je onderzoek naar de situatie.
  • Je gaat actief aan de slag met versterken van de eigen kracht van ouders en jeugdigen.
  • Je bent regievoerder in de casuïstiek en sta je in verbinding met derden, zoals zorgaanbieders.


Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding Social Work of Pedagogiek;
2. Aantoonbare werkervaring als jeugdconsulent / jeugdzorgwerker bij een gemeentelijke instantie;
3. Aantoonbaar in het bezit van een SKJ registratie (vermeld deze duidelijk in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Jeugd en gezin binnen een gemeente;
5. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)  (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met de sociale kaart van Ijsselstein (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het ingekochte aanbod van zorgaanbieders in de regio Lekstroom (20 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met ZorgNed (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met registreren en rapporteren binnen een gemeente (ten behoeve van het opstellen van onderzoeks- en gezinsplannen) (10 Punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het voeren van de regie en onderzoeken doen voor het inzetten van passende zorg en dit afschalen (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
– Goed kunnen registreren en te rapporteren;
– Je beschikt over uitstekende mondelinge communicatievaardigheden;
– Je hebt expertise op het gebied van onveiligheid en samenwerking Save/VT;
– Je bent in staat om regie te kunnen voeren en te kunnen onderzoeken wanneer casussen afge(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaald kunnen worden naar het voorveld.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 9. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 6 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 5 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Select&Admin (administratiekantoor). Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 29 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 30 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 3 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.