Medewerker telefonie (oproepcontract)
Job Description
Opdracht omschrijving
Functie-inhoud
In de functie van medewerker telefonie ben je het aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die (aan)vragen hebben aan de gemeente Waadhoeke.
Je beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch en via social media. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen.
Het team
Het klinkt misschien als een hectische baan, maar je staat er niet alleen voor. Je werkt in een hecht team met fijne collega’s. De sfeer is informeel en met elkaar maken we onze gemeente nóg mooier voor onze inwoners. Daar wil je toch bij horen?
De functie valt onder de afdeling Publiekscentrum. Deze afdeling werkt met een duidelijke focus op de klant en vanuit een breed dienstverleningspakket. Dit maakt het werken binnen deze functie en deze afdeling divers en nooit saai.
Oproepbasis
Wij zijn op zoek naar een flexibele medewerker die ons team op oproepbasis wil versterken.
Als oproepkracht werk je wanneer wij je nodig hebben, en krijg je de kans om ervaring op te doen in een dynamische werkomgeving. Ideaal voor studenten, parttimers of iedereen die flexibel wil werken.
Wat bieden wij?
- Een oproepcontract met flexibele werktijden.
- Een marktconform salaris volgens de cao.
- De mogelijkheid om werkervaring op te doen in een professioneel team.
- Een prettige werkomgeving met leuke collega’s.
– Ondersteunen bij het beantwoorden van 1e lijns vragen van inwoners.
– Uitvoeren van diverse taken zoals bij de opdrachtomschrijving beschreven.
– Inzetten op drukke momenten en tijdens piekuren.
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 29-10-2024 |
Einddatum vragen | 30-10-2024 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 30-10-2024 |
Sluiting publicatie | 08-11-2024 12:00 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 11-11-2024 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 12-11-2024 |