Medior Coördinator Omgevingsvergunningen
Job Description
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet Verse Opdrachten biedt detachering aan ZZP talent, dus dit is altijd mogelijk). De Wolden Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Voor beide gemeenten ben jij de regisseur over reguliere initiatieven en aanvragen. In deze functie ben jij ‘een spin in het web’ tussen initiatiefnemer, partners, omwonenden en het bestuur. Naast jouw rol van regisseur ben jij ook procesbegeleider en het aanspreekpunt vanaf het moment van de aanvraag tot en met de afhandeling. Jij kijkt verder dan de wetgeving alleen en houd je bezig met de volgende werkzaamheden:
Zelfstandig toetsen van ingediende aanvragen omgevingsvergunning;
- Inwinnen van specifieke adviezen bij in- en externe ketenpartners;
- Zorgdragen voor een integrale eindconclusie;
- Bewaken van de voortgang van het proces van vergunningverlening;
- Jij zet je in om gewenste ontwikkelingen mogelijk te maken;
- Je informeert inwoners en bedrijven over het ruimtelijk beleid en beantwoord klantvragen;
- Je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling en adviseert over (beleids)aspecten op meerdere brede en complexe terreinen;
- Je brengt jouw kennis in bij het zelfstandig opstellen van omgevingsvergunningen;
- Je bent voor het actueel houden van het beleid, bewaken van resultaten, deadlines en verantwoordingverslagen;
Je bent verantwoordelijk voor de reguliere dossiers.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bouwkunde;
2. Minimaal 1,5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als vergunningverlener. Hierbij zijn de volgende activiteiten minimaal aan bod gekomen: bouwen, ruimtelijke ordening, natuur en milieu. Benoem dit duidelijk in het CV;
3. Aantoonbare afgeronde ABW1 opleiding of een afgeronde vergelijkbare opleiding gespecialiseerd op vergunningverlening/handhaving bouwen.
Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in het adviseren binnen een Samenwerkingsorganisatie of het adviseren van meerdere besturen tegelijkertijd. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (60 punten);
5. Aantoonbare kennis van relevante wetgeving, zoals de WRO en de Omgevingswet. Benoem dit duidelijk in het CV (40 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Zelfstandig
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Communicatieve vaardigheden
- Analytisch
- Probleemoplossend vermogen
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste twee kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 8 Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Huidige/ zittende leverancier is uitgenodigd om deel te nemen aan deze aanbesteding.
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.
- Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van Verse Opdrachten biedt detachering aan ZZP talent, dus dit is altijd mogelijk en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 10 maart 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 11 maart 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 12 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.