Ondernemende Arbeidsvoorwaarden *adviseur en rechtspositie tarief: €100,-
Job Description
Deadline 26 March 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
I 20-24 uur I WO I €100,- I VO202520715 I I ZZP-opdracht
Ondernemende Arbeidsvoorwaarden *adviseur en rechtspositie
Opdracht
Adviseur arbeidsvoorwaarden en rechtspositie.
Wat
Advisering ambtelijke rechtspositie en arbeidsvoorwaarden inzake lokale ambtelijke organisatie
Je bent adviseur voor management, P&O-adviseurs en medewerkers van de personeels- en salarisadministratie t.a.v. arbeidsvoorwaarden.
Je adviseert over de uitwerking en implementatie van provinciale Cao’s.
Je adviseert aan het management, directie en het college van Gedeputeerde Staten over aanpassing bestaande en invoering van nieuwe arbeidsvoorwaardenregelingen en adviseert over de vertaalslag in het digitaal personeelssysteem (AFAS).
Je adviseert aan HR business partners over complexe arbeidsvoorwaardelijke en arbeidsrechtelijke vraagstukken.
Je draagt bij aan informatievoorziening aan medewerkers.
Je vertegenwoordigt de provincie zo nodig in juridische procedures bij UWV of Kantonrechter.
Je adviseert over toepassing van de Wet Normering Topinkomens (WNT) bij de provincie.
Advisering ambtelijke en bestuurlijk-politieke rechtspositie en arbeidsvoorwaarden inzake externe overleggen
Deelname aan de interprovinciale adviesgroep arbeidsvoorwaarden (inclusief interprovinciale advisering over rechtspositie decentrale politieke ambtsdragers).
Voorbereiding van annotaties ten behoeve van IPO-werkgeverszakenvergaderingen (Kring van Secretarissen, IPO Bestuur, Portefeuillehouders P&O) en vergadering DB RUD (werkgeverszaken);
Overleg en informatie uitwisseling met collega’s andere provincies.
Hoe
Als adviseur rechtspositie werk je bij het team P&O om collega’s in de hele organisatie, management en bestuur op rechtspositie vraagstukken te adviseren. Daarnaast ben je een vakspecialist op het gebied van rechtspositie en voer je ook hands on werkzaamheden uit. Je bent in staat om op zowel op tactisch als operationeel niveau hieraan invulling te geven. Je hebt een feilloos gevoel voor de politiek-bestuurlijke dynamiek. Je werkt nauw samen met de HR business partners en de medewerkers van personeels- en salarisadministratie.
Wie
Je beschikt over:
Minimaal WO-werk en denkniveau, bij voorkeur met specialisatie arbeidsrecht.
Meerdere jaren werkervaring met advieswerkzaamheden als adviseur op het gebied van rechtspositie.
Meerdere jaren werkervaring met uitvoeringswerkzaamheden als vakspecialist op het gebied van rechtspositie.
Ervaring met het bestuurlijk besluitvormingsproces bij de (lokale) overheid is een pré.
Je bent:
Sterk in het onderbouwen van jouw adviezen en houdt daarbij de politiek bestuurlijke context in het oog.
In staat om te verbinden en bent gesprekspartner op niveau.
In staat de inhoud in te duiken voor casuïstiek en dit zo nodig ook te gebruiken voor concern brede richtlijnen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Overige informatie
De provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Administratief bureau Select en Admin als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Administratief bureau Select en Admin derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Administratief bureau Select en Admin. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Administratief bureau Select en Admin middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Home
Opdrachten
Professionals
Zzp’ers
Leveranciers
Opdrachtgevers
Over ons
Werken bij
Diensten
Nieuws
Contact
Altijd op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Of volg ons via:
ZZP’ers
Abonneer
Leverancier
Abonneer
Opdrachtgever
Abonneer
Administratief bureau Select en Admin | Noordersingel 20-S, 3755 EZ Eemnes | +31 (0) | info@flextender.nl | KVK 66
© Copyright – Administratief bureau Select en Admin | Algemene voorwaarden en Privacy beleid
Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)