Ondernemende Inkomensconsulent tarief: €70,-

28 maart 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Deadline 10 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

I 32-36 uur I HBO I €70,- I VO202520722 I I ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)

Ondernemende Inkomensconsulent

Opdracht
Als inkomensconsulent help je inwoners bij het verbeteren van hun situatie. Je onderzoekt hun inkomen, schulden en andere persoonlijke problemen. Als het nodig is, verwijs je hen door naar de juiste hulp.
Jouw belangrijkste taken:
Beoordelen van aanvragen voor bijstand (gewone en bijzondere bijstand).
Controleren of de bijstand goed wordt verstrekt.
Gesprekken voeren met inwoners en rapportages opstellen.
Inwoners doorverwijzen naar de juiste hulp als dat nodig is.
Overleggen met andere hulpverleners en collega’s.
Meedenken over verbeteringen in onze dienstverlening, samen met andere organisaties.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Social Work, Rechten of Sociaal Juridische Dienstverlening;
3. Uurtarief maximaal €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten en fee Administratief bureau Select en Admin;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als inkomensconsulent binnen een gemeentelijke instelling;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het voeren van intakegesprekken voor bijstandsaanvragen levensonderhoud Participatiewet;
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Suite. Benoem in het CV waar deze werkervaring is opgedaan;
7. Fysieke aanwezigheid in het gemeentehuis in Hardenberg om de werkzaamheden uit te voeren. De werkdagen zijn tussen 8:30 en 17:00 uur;
8. Beschikbaar uiterlijk per maandag 28 april 2025 voor minimaal 32 uur en maximaal 36 uur gedurende de duur van de opdracht inclusief eventueel verlengingen.
Selectiecriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten
9. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als inkomensconsulent binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
10. Aantoonbare kennis van de participatiewet en aanverwante regelgeving. Benoem dit duidelijk in het CV (25 punten);
11. Maximaal 45 minuten reistijd woon-werkverkeer enkele reis richting gemeentehuis Hardenberg (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (15 punten);
12. Een afgeronde training / cursus op het gebied van de participatiewet (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Analytisch vermogen;
Communicatieve vaardigheden;
Empathie;
Probleemoplossend vermogen;
Administratieve vaardigheden;
Besluitvaardigheid

Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)