Ondernemende Ondersteuning juridische afdeling vastgoed tarief: €90,-

28 maart 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Deadline 09 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

I 24 uur I HBO I €90,- I VO202520761 I I ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)

Ondernemende Ondersteuning juridische afdeling vastgoed

Opdracht
Als onderdeel van de afdeling Vastgoed, heb jij de taak om je collega’s te ondersteunen bij juridische aangelegenheden. Je houdt je bezig met het op orde brengen van de basisprocessen en documenten van de afdeling vastgoed. Je gaat ervoor zorgen dat de dienstverlening richting onze huurders een solide juridische basis krijgt. Dit ga je bijvoorbeeld doen door samen met de assetmanagers en juridisch portefeuillemanager te zorgen voor geactualiseerde en getoetste (standaard) huurcontracten, algemene verhuurvoorwaarden, gebruiksovereenkomsten, brieven en opstalrechten. Daarnaast ga je aan de slag met het implementeren van deze documenten in de verschillende portefeuilles.
Vereisten / knock-out criteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
3. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als vastgoedjurist binnen een gemeentelijke organisatie;
Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van huurovereenkomsten en inclusief het onderhandelen over de totstandkoming van dergelijke overeenkomsten, duidelijk weergeven in het cv middels een toelichting (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met juridische aspecten binnen vastgoed, zoals Didam Arrest, huurrecht en fiscaliteit, duidelijk weergeven in het cv middels een toelichting (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van dossiers of het juridisch betrokken zijn bij dossiers op het gebied van koop/verkoop, huur, overeenkomsten (30 punten);
8. Aantoonbare kennis van en werkervaring met staatssteunrecht en aanbestedingsrecht, duidelijk weergeven in het cv middels een toelichting (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het op orde brengen van juridische documenten binnen een gemeente, duidelijk naar voren komend van uit het cv (10 punten);
10. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van Rechten (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
1. Samenwerken: richt zich met anderen op een gemeenschappelijk doel, helpt anderen en deelt de resultaten van het werk;
2. Realiteitszin: schat de praktische haalbaarheid van plannen, doelstellingen en actie in voor wat betreft acceptatie en haalbaarheid;
3. Creatief: vindt (praktische) oplossingen voor zaken waarin in (wettelijke) regelingen niet wordt voorzien;
4. Onderhandelings- en communicatieve vaardigheden;
5. Goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.

Ben jij het ZZP talent voor deze opdracht? En wil jij dat wij voor je aan de slag gaan? Reageer dan heel specifiek: omschrijf per wens (gunningscriterium) en eis één voor één waarom jij de beste bent, omschrijf werkervaring die op deze opdracht lijkt. Benoem dit ook in je maatwerk CV. (NB: werkt reageren niet, mail dan direct naar: info@verseopdrachten.nl)