Online communicatiemedewerker / content creator
Job Description
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug. Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen? Weet jij wel raad met het verzorgen en plaatsen van online communicatie? En ben je een gedreven content creator? Zorg jij ervoor dat we de juiste online kanalen inzetten, onderhouden en doorontwikkelen in onze communicatie en dienstverlening? Mooi, dan hebben wij een uitdagende rol voor jou!
Voor het cluster Communicatie (onderdeel van het team Bedrijfsvoering en Communicatie) zoeken wij een enthousiaste:
Online communicatiemedewerker / content creator
voor 24 uur per week
Opdracht
Je wordt lid van een klein webteam, dat onderdeel is van het cluster Communicatie. Je voert voor onze communicatieadviseurs de taken van de gemeentelijke online communicatie uit. Je bent medeverantwoordelijk voor het vullen en het beheren van de online kanalen van de gemeente. Je kent de online ontwikkelingen en trends. De continue wisselwerking tussen inhoud, communicatie en techniek bepaalt jouw werkveld. Je doet interessant en uitdagend werk dat er werkelijk toe doet.
Jouw taken
– Je maakt content voor de website en voor onze social mediakanalen.
– Je zet je kennis van ontwikkeling en optimalisatie van de website en daaraan gekoppelde programma’s in (zoals bijvoorbeeld online formulieren), en beheert content, structuur en gebruiksvriendelijkheid.
– Je ondersteunt bij het uitrollen en monitoren van webapplicaties, apps en beveiliging.
– Je neemt kennis mee over het Besluit toegankelijkheid, informatiebeveiliging, AVG, online privacy en webarchivering en zorgt voor een goed gebruik daarvan.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar minimaal afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau richting communicatie;
2. Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring met het werken met een CMS én met een social monitoring-tool;
3. Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als communicatiemedewerker in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente.
Selectiecriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met – en kennis van het digitaal toegankelijk maken van o.a. websites en apps (benoem duidelijk een voorbeeld in het cv) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het creëren van content (video, fotografie én tekst) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Canva en/of WordPress (20 punten);
7. Kandidaat beschrijft zelf in een korte motivatie waarom de opdracht de kandidaat aanspreekt en waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht (20 punten).
Competenties
– Creatiefviteit;
– Leergierig (op de hoogte van recentelijke technologische ontwikkelingen in het bereik van communicatie);
– Communicatievef vaardigheden;
– Digitaal vaardig
– Initiatiefrijk en resultaatgericht;
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.
De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in (schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 8/9. Deze (schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: N.t.b.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 5 december vanaf 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 2 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 25 november 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 26 november 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 29-11-2024 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.