Planeconoom (medior)
Job Description
Let op via Detachering!! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij gebruik te maken van de Detachering via Verse Opdrachten (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.
Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?
Opdracht
Voor het team Ruimtelijke Realisatie zoeken wij een:
Planeconoom (medior)
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, beheren, actualiseren en afsluiten van een aantal gemeentelijke grondexploitaties.
- Je voert (financiële) haalbaarheidsstudies uit voor ontwikkelprojecten, zoals woningbouw- en bedrijventerrein en stelt risicoanalyses op.
- Je signaleert kansen en risico’s en adviseert en informeert de projectleider(s) en het management over de financieel-economische aspecten van gebiedsontwikkeling.
- Je stelt de paragraaf grondbeleid op voor zowel de begroting als de jaarrekening.
- Je draagt bij aan de oplevering van diverse stukken voor de interim- en accountantscontrole, zoals (zonodig) het opstellen van position papers van projecten en de nota rekentechnische uitgangspunten.
- Je maakt berekeningen voor kostenverhaal en je voert samen met de projectleider onderhandelingen met externe partijen.
Dit bieden wij
Werkplezier!
Bij het team Ruimtelijke Realisatie werken ongeveer 20 deskundige en enthousiaste collega’s die je graag binnen het team verwelkomen! Er is sprake van veel collegialiteit en (onderlinge) betrokkenheid. We vinden het belangrijk dat je de ruimte en vrijheid hebt om binnen de kaders je eigen verantwoordelijkheid goed in te kunnen vullen
Vereisten / knock-outcriteria
1. Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel;
2. Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar ;als planeconoom
4. Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
Selectiecriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor) (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met budgetbeheersing en de wettelijke BBV eisen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met de grondslagen uit de omgevingswet inzake privaatrechtelijke/publiekrechtelijke kosten (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als planeconoom binnen een vergelijkbare gemeente (+/- 20.000 inwoners) (25 punten);
8. Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Ruimtelijke Ordening, Planologie of Sociale Geografie in de richting van Ruimtelijke Ordening, Planologie of Sociale Geografie (15 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gebiedsontwikkeling inzake grondexplotatie/woningbouw (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Proactief;
– Stressbestendig;
– Analytisch en transparant;
– Pragmatisch;
– Communicatief sterk;
– Flexibel;
– Humor.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin (administratiekantoor) beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (administratiekantoor)”.
De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Select&Admin (administratiekantoor) zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal
Deze functie is ingedeeld in functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal 10. Deze functie(schaal x 10 – 10 = indicatie uurtarief) schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin (administratiekantoor)
Select&Admin (administratiekantoor) brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: N.t.b.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 29 januari 2025 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 28 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 15 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 16 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin (administratiekantoor), via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin (administratiekantoor) is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 21 januari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.