Senior Landschapsontwerper
Job Description
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Je werkt voor twee verschillende gemeenten. Dit brengt veel afwisseling en variatie in het werk met zich mee. In deze functie ligt de nadruk op creatief zijn. Jij weet ruimtelijke wensen en ideeën om te zetten in realiseerbare ontwerpen. Zo werk je concreet aan een mooie en prettige omgeving om te wonen, werken en recreëren. Wat ga je zoal doen:
- Je werkt aan verschillende projecten bijvoorbeeld het inrichten van de openbare ruimte in een nieuwe woonwijk of een herinrichting van de openbare ruimte;
- Het geven van deskundig advies ter ondersteuning van collega’s.
- Begeleiding van teamleden bij diverse landschapsprojecten.
- Strategische doorontwikkeling van onze groen/blauw concepten.
- Het opstellen en afronden van contracten en overige administratieve taken.
- Je levert een bijdrage aan lopende processen, projecten en bestemmingsplannen;
- Je maakt schetsen, ontwerpen en uitwerkingen met behulp van programma’s als Microstation en Adobe CS;
- Jij ontwerpt en bent in staat om onze visie op (her)inrichting te vertalen naar toekomstbestendige en realiseerbare projecten die passen bij onze omgeving;
- Met creatieve oplossingen ondersteun je de groei van onze twee gemeenten en de doe je mee met herinrichting van de openbare ruimte voor bestaande wijken en nieuwe gebieden;
- Je neemt actief deel aan intakegesprekken en omgevingstafels, waar complexe initiatieven worden ontrafeld en multidisciplinaire oplossingen worden gevormd.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau richting landschapsontwerper of Landschapsarchitectuur;
2. Minimaal 10 jaar werkervaring als Landschapsontwerper/landschapsarchitect binnen een gemeentelijke organisatie;
Gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 15 jaar werkervaring als Landschapsontwerper/landschapsarchitect binnen een gemeentelijke organisatie;; (40 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau richting landschapsontwerper of Landschapsarchitectuur; (30 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van collega’s. (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Creatief;
– Technische vaardigheden;
– Communicatieve vaardigheden;
– Ruimtelijk inzicht;
– Projectmanagement.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Select&Admin beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Select&Admin beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Select&Admin”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Select&Admin zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Select&Admin
Select&Admin brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende partij.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja/nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Huidige/ zittende partij is uitgenodigd om deel te nemen aan deze aanbesteding.
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.
- Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 19 augustus 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 19 augustus 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Select&Admin, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Select&Admin is bereikbaar op email adres info@verseopdrachten.nl.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 21 augustus 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u Reageer 2 werkdagen vóór deze datum zodat wij je goed voor kunnen stellen.