Senior Ondersteuner

8 november 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Deze specifieke opdracht wordt uitgevoerd voor Inkoop & Monitoring Utrecht West (I&M UW).
I&M UW voert namens de samenwerkende gemeenten De Ronde Venen, Montfoort, Oudewater, Woerden en Stichtse Vecht de inkoop, monitoring en contractmanagement uit in het sociaal domein Wmo/jeugd. Wij voeren deze taak uit met 12 collega’s.

Opdracht Senior ondersteuner
Jouw taken

  • Opvang van inkomend telefoonverkeer op het algemene nummer en coördinatie van vragen;
  • Afwikkelen diverse mailboxen;
  • Inplannen van afspraken voor medewerkers van I&M UW, variërend van één-op-één tot complexe meetings met meerdere personen/partijen;
  • Algemeen afdeling ondersteunende werkzaamheden en diverse ondersteunende HR werkzaamheden, ondersteuning van de teammanager;
  • Dossiers updaten en bijhouden contractmanagementsysteem Betty Blocks;
  • Verzorging van correspondentie en begeleiding van de administratieve afwikkeling contractstukken, etc.;
  • Actueel houden van de Beschikbaarheidswijzer;
  • Notuleren diverse overleggen;
  • Bijhouden vraag en antwoord en nieuwsberichten op de website;
  • Contact onderhouden met zorgaanbieders en gemeenten;
  • Beoordeling en administratieve afhandeling van de instroom nieuwe zorgaanbieders.

Competenties & persoonlijkheid
Als senior ondersteuner ben je een belangrijke schakel binnen het team waarbij jij het team de ondersteuning biedt die nodig is op organisatorisch en administratief gebied. Door actief mee te denken en ideeën aan te dragen werk je mee aan de verbetering van de dienstverlening van I&M UW. Jij krijgt energie van een dynamische werkomgeving en je ziet het als een uitdaging om die waar mogelijk te structureren. Jij bent in het bezit van een kritische blik, pakt vraagstukken op als een uitdaging en weet zelfstandig de weg naar oplossingen te vinden. Het belang van goede vastlegging van afspraken is je helder en je zorgt hiervoor doordat je je goede organisatorische en administratieve vaardigheid inzet. Het helpen van collega’s en zorgaanbieders vind je leuk en gaat je door je uitstekende communicatieve vaardigheden goed af.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel
3. Maximaal uurtarief (-7,5% fee verse opdrachten en evt. admin kosten) van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner/secretaresse;

Gunningscriteria te beoordelen door Het Bureau  (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met jeugdhulp/wmo; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner/secretaresse binnen gemeente; (40 punten)
7. Je bent secuur in correspondentie en bent in staat om deze zelfstandig te voeren; (10 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met word en Excel; (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Het Bureau
Het Bureau brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Op woensdag ben jij, net als het gehele projectteam, aanwezig in Woerden. De invulling van de overige werkdagen, zowel wanneer je werkt als wanneer je aanwezig bent, vindt in overleg plaats.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 november 2024 tussen 13.00 uur en 17.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Gemeente Woerden heeft er voor gekozen om Het Bureau als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Het Bureau derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Het Bureau. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Het Bureau middels de facturatiemodule van Het Bureau. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 12 november 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 13 november 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Het Bureau, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Het Bureau is bereikbaar op telefoonnummer info@verseopdrachten.nl.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 14 november 2024, 09.00 uur. Tot 2 dagen daarvóór, kunt u reageren.