Twee (2) medewerkers Servicepunt Frontoffice

31 augustus 2024
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Uren per week

32 – 36

Opdracht (aanvullende eisen, wensen, en tarief ontvang je na reactie)-reageer binnen 5 dagen na publicatie datum

Werken voor Apeldoorn…

…betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. Met zo’n 2.000 collega’s werken we aan het Apeldoorn van nu én morgen. 

Genoeg uitdaging voor jou en jouw team dus! Jij komt te werken bij het Servicepunt, een team met circa 35 collega’s die zich richten op de eerstelijns vragen op het gebied van HRM, Facilitair en ICT. In de praktijk werk je vooral samen met collega’s uit de frontoffice (telefoon en balie) en backoffice (tweedelijns ondersteuning). Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk een uitstekende dienstverlening aan onze klanten en een goede samenwerking. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan de salarisadministratie, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Dit ga je doen

Als medewerker bij het Servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. Collega’s kunnen bij jou terecht met eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch, maar ook face-to-face aan onze balie. Denk aan een probleem met een smartphone, een kapotte lamp of een vraag over de salarisstrook, het komt allemaal langs. Genoeg afwisseling dus!

Daarnaast ben je onze expert op het gebied van ICT. In de tweede lijn zorg jij ervoor dat complexere ICT-vragen tóch opgelost worden. Hiervoor werk je nauw samen met de ICT’ers van de derde lijn. Zo draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Verantwoordelijkheden

Klanten kunnen op jou rekenen! Jij bent proactief, dienstverlenend, klantgericht, oplossingsgericht, communicatief vaardig en stressbestendig. Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen. Jij kan goed samenwerken. Je werkt namelijk nauw samen met je directe collega’s, afdeling Informatie, maar ook met collega’s van de gehele organisatie. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging. En met jouw analytisch vermogen zit het ook wel goed. Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn. Daarnaast beschik je over:

  • kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix, Microsoft Office;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • minimaal een Mbo-3 of 4 opleiding, bij voorkeur in de richting ICT;
  • ervaring in soortgelijke functie;
  • veel van ICT weet en ‘dienstverlenend’ op jouw voorhoofd geschreven hebt staan;
  • flexibel bent en graag van afwisseling houdt;
  • veel contacten wil hebben met collega’s, klanten of klantorganisaties;
  • het geen probleem vindt om op kantoor aanwezig te zijn.