Verse Groen, Assetmanager Sport en Spelen €100,-Noord-Holland
Job Description
Verse Groen, Assetmanager Sport en Spelen I
I €100,- I 36 uur I HBO+ I Noord-Holland I ZZP-opdracht
REAGEER (2 DAGEN) VOOR 28 March 2025
OPDRACHT OMSCHRIJVING:
Opdracht
Als Assetmanager Groen, Sport en Spelen (GSS) bieden we je een werkplek waar de lijntjes naar je collega’s en het bestuur kort zijn. Je gaat in de volle breedte aan de slag binnen het werkveld groen, sport en spelen. Jij bent iemand met kennis van het areaal. Iemand die het totaalplaatje en de mogelijke risico’s snel overziet en weloverwogen keuzes durft te maken. Waar nodig draai je mee in de uitvoering.
Jij zorgt dat alles soepel verloopt en hebt een belangrijke rol in het dagelijks inhoudelijk aansturen, coachen en meenemen van je collega’s (werkvoorbereiders, directievoerders en toezichthouders) in het planmatig werk. Je collega’s zijn veelal echte doeners, die veel werk verzetten. Als Assetmanager GSS zorg jij voor een pas op de plaats en checkt of we op de juiste manier aan de slag gaan. Is aan alle randvoorwaarden wel voldaan of wordt er nog iets vergeten?
Geen dag is hetzelfde en dit maakt je werk uitdagend. Bovenal kom je te werken binnen een warm en hecht team, waarin je samen resultaten behaalt en ook met elkaar kunt lachen. Door de schaalgrootte van onze organisatie word jij gezien en kun jij écht een verschil maken voor onze inwoners binnen Gooise Meren
Je beheert de budgetten en uitgaven. Ook stel je stukken op voor de P&C cyclus: de Perspectiefnota, Begroting, Jaarrekening en Voortgangsverslagen. Dit doe je in nauwe samenwerking met de betreffende beleidsadviseur.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een nieuw meerjarig beheerplan.
Je houdt toezicht op de gewenste prestaties door het plannen, doen uitvoeren, monitoren en bijsturen van projecten, werkzaamheden en activiteiten.
Een greep uit jouw overige taken:
Je draagt bij aan een integraal beleid voor de openbare ruimte en gebouwen, samen met de beleidsadviseurs. Belangrijke thema’s zijn onder andere biodiversiteit en klimaatadaptatie.
Je stelt beheerplannen op en past deze tussentijds aan in jaarplannen en rapporteert daarover.
Je bewaakt op hoofdlijnen dat het noodzakelijk niet-geplande onderhoud (meldingen, klachten, etc.) tijdig en juist wordt uitgevoerd.
Je monitort de gewenste kwaliteit (beeldkwaliteit, veiligheid, technische kwaliteit, beschikbaarheid, functionaliteit, etc.) van de kapitaalgoederen.
Bestuurlijk advies door middel van bijvoorbeeld Raadsmededelingen.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde HBO- bachelor opleiding in de richting van Groen;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als assetmanager groen binnen een gemeentelijke organisatie;
5. In het bezit van een VCA-vol-certificaat of bereid deze binnen 3 maanden na aanvang van de werkzaamheden op eigen kosten te behalen.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Assetmanager Groen bij een gemeente (20 punten).
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het werken in een multidisciplinair team voor beheer openbare ruimte (20 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met (groen)beheerplannen en risicoregisters (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het realiseren van groenprojecten in stedelijk gebied in de afgelopen 5 jaar (benoem dit door middel van twee voorbeeldprojecten waarin je aangeeft wat jouw rol is geweest) (25 punten)
10. Aantoonbaar in het bezit van cerficaat European Tree Technician(ETT) ( 20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je bent een besluitvaardig persoon die mogelijke risico’s snel overziet en weloverwogen keuzes maakt.
Je hebt een uitstekend gevoel voor timemanagement.
Je bent analytisch en werkt zelfstandig.
Je communiceert helder en bent goed in het opbouwen van relaties.
Je denkt integraal en bewaart het overzicht.
Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen.
Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Administratief bureau Select en Admin te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Administratief bureau Select en Admin wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
6. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31.12.2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5%.
7. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
– U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
9. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
10. Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffend thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is
Ben jij het ZZP talent dat perfect past bij deze Verse Opdracht? En wil jij voor het hoogste uurtarief worden voorgesteld aan deze opdrachtgever?
Reageer dan direct:
- Beargumenteer per wens en eis (gunningscriteria) waarom jij de beste bent
- Laat zien in je CV, waar deze ervaring is terug te vinden (hi light, maak dik, gebruik dezelfde woordkeus als in de opdracht tekst)
- Als je reageert ga je akkoord met onze voorwaarden en fee (no cure no pay: 7,5% voor ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering)
- (Wil je dat wij je een maand lang voorstellen op soorgelijke opdrachten? Geef dat dan ook aan in je reactie)